Thursday, September 28, 2023

KANUN EKSİK

Ataşehir de Evin bahçesini ağaçlar sarmış, yıllar geçtikçe, meğer benim Türkiye genelinde çok yüksek ödediğim o aidat bahçıvanlara gidiyormuş. Türkiye hepten nasıl vatandaşın parasını alır, haksız yolu açıyor, benim çöpümü dökmüyor apartman toplanan para. Kimsenin olmayan ağaçların budanmasına bakımına gitdiyor param. Kim benim paramı alıp asıl çöpümü dökmesi gerekiyorken kalkıp çarcur edip gereksiz bahçıvana veriyorsa bir tür hırsızdır. Devlet bunları şımartıyor, hırsızları destekleyen devlet.

Ben apartman aidatını, apartmanın temiz olsun, çöpü dökülsün diye veriyorum. O işi yapmayıp, paramı aidatımı bir şekilde çalıp bahçıvanlara yediren Türkiye kanunları hırsızdır. Ayrıca evde ağaç budama işi, ilkel aletlerle, gürültülüdür. Kısacası, Türkiye'de kanun yoktur. Her türlü hırsızlık, eşkıyalık almış gitmiş. Paramı bahçıvanlara haksız yolla alan ve veren düzen kahrolsun.
Hırsızlar, bahçıvanlargıtsın başka yerde çalışsın, ağaç dediğin kendı kendıne çoğalıyor, çoğalan ağaç yolu park yerını kapatmasın dıye ağaç sarmışsa onları atsın dıye bahçıvan tutulur, bunlar benım toprağımda fıde yetıştırıp satıyor belki. hırsız türkiye. o kadar  parası varsa gıtsın ağaç koysun balkonuna kımse karışmıyor benım paramı har vUrup harman savuruyor bunlar. hanı kanun. eşkıyalar, bır bok yaptıkları yok, zaten ağacı atsın dıye para verıyorum. vazıfesını yapmıyor paramı çalıyorlar. OROSPU ÇOCUKLARI HIRSIZLAR.
AĞAÇ BAKACAKSAN bak kendı paranla orospu çocuğu hırsız, benım paramı çöp dökme paramı çalıp bahçıvan budamaya verıyor.

Pages