Sunday, September 15, 2024

kafana sıçayım. elektrik soyguncusu devlet

Bokumun hırsız devleti. Kafasına sıçayım elektrik elektrik beni soyan. Ev mi verdin. Ğstten su akıtan betonu nem yapan delileri mi durdurdun. Geri zekalı mimar doldurdun Türkiye yi sahte hukukçu, tus bilmem ne sınavla. Şimdide paramı çalıp kimin elektparasını ödetmek istiyorsun. Ev olduğu belli satmıyorum ısınıyotum, ıslak nemli betonu kurutuyor ısıtıcı, yoksa çöker tavan. O elektrik ayda 4000 tl tutuyor. Tüm parayı elektrik alıyor. Hiçbir yere tatile gitmiyorum. Hatta işe gidip gelme bile pahalı. Kafana sıçayım. Lanetim üstüne olsun. Emekli aylığımın hepsi aidat ödemiyor. Komunist hırsız devlet.
Kafana sıçayım yalancı. Kışın tüketimi ucuz yap, klima lüks ise. Hırsız seni. Orospu çocuğu. Emekli insanı sıy soy doymadı. Gaz odaları yapda öldür bari. Dğnki babası dilencilere hırsızlara param gidiyor. Kıçından uydurma klşma diye. İftiracı. Katil. Soğukta köleyim mi. Yönetici zaten deli. Kış ortası kalorifer yanıyor mu anlamak imkansız. Depremde öl emi. Lsnetim üstüne olsun. 

Pages