Pages

Thursday, September 22, 2022

Kanunu alıp adam beynine sokamamışda kıçına sokup Tıp Doktoru düşmanı olmuş

Doktora nın tanımına bakarsak kanunda. 
Tabii bu kanunu, beynine değilde, kıskançlıktan kıçına soktuğundan, yök ün orıspu Tıp Doktoru çocukları, propagandalarında "Tıp Doktoru" doktora değil gibi kıçından osurmuştur. Bunları hapise atmak lazımdır. Kanunu yanlış yorumlayıp, Tıp Doktoru düşmanlıpı yaoanların kafasına sıçayım. 
Bunlar özellikle 1975-1980 li yıllarda, liseden sonra ÖSYM fizik kimya matematik (Fen Bilimleri puanda) başarısızlıklarının kıskançlıklarını bir türlü gideremeyip, Tıp Doktoru DOKTORA sahibi değildir diye propaganda yapmıştır. 
O senin beyinsşz kafaba osurayım, bir bok olsan 1975-1985 li yıllarda liseden sonra 6 yıllık okulu tıp kazanırdın.
Mesela,Tıp Doktoru, Pratisyen Hekim, isterse, orijinal tez, araştırma yapar yayınlar. Doktora sahibidir, 6 yılda Transkript eğitimi ona bu hakkı verir. 
Amerika da da Tıp Doktoru veya Türkiye de halk arasında pratisyen hekim deniyor, Tez yapabilir, Doktora sahibidir, Tıp Doktoru yüksek lisans dan daha üstün dür. 
Beş yıllık yüksek lisanslılar kıskançlıktan çatla patlamayın, sşz beş yılda sadece yüksek lisans yaparsınız, beş yılda DOKTORA alamadınız. Eczacı ve diş hekimleri beş yılda sadece Yüksek Lisans alıyor. Sınıfta kakmakla okul on sene olmaz, Tıp Fakültesi yönetmelik ile 6 yıldır. 
Bu halk buna mğstehaktır, adamın kanunla alınmış hakkı ile ona yardım edecek çalışmasını bile kıskanıyorsa, vatan hainidir, delidir. 


2547 sayılı Yüksek Öğretim Kanununda;

“Yüksek Lisans (Bilim uzmanlığı, yüksek mühendislik, yüksek mimarlık, master): Bir lisans öğretimine dayalı, eğitim - öğretim ve araştırmanın sonuçlarını ortaya koymayı amaçlayan bir yükseköğretim,

Doktora: Lisansa dayalı en az altı veya yüksek lisans veya eczacılık veya fen fakültesi mezunlarınca Sağlık ve Sosyal Yardım Bakanlığı tarafından düzenlenen esaslara göre bir laboratuvar dalında kazanılan uzmanlığa dayalı en az dört yarı yıllık programı kapsayan ve orijinal bir araştırmanın sonuçlarını ortaya koymayı amaçlayan bir yükseköğretim,

olarak tanımlanmıştır.